Календарно-тематичне планування:
5 клас
Історія України. Вступ до історії
Пропедевтичний курс (35 год.)
Складено до підручника Історія
України. Вступ до історії: підручник
для 5-го кл. загальнооосвіт. навч. закл. / О.І.Пометун,
І.А.Костюк, Ю.Б.Малієнко. – К. : Освіта, 2013, згідно з оновленою навчальною
програмою, затвердженою Міністерством освіти і науки України (накази Міністерства освіти і науки
України № 52 від 13 січня 2017р. і № 201 від 10 лютого 2017р.)
№
|
Дата
|
Тема, зміст уроку
|
Д/з.
|
1
|
Вступ. Що таке історія? Істоpiя
як наука
|
§1
|
|
Тема 1-2
ВІДЛІК ЧАСУ В ІСТОРІЇ. ДЖЕРЕЛА ДО ВИВЧЕННЯ ІСТОРІЇ
|
|||
2
|
Історія і час. Календарі
|
§2
|
|
3
|
Практичне заняття №1.
Відлік
часу в історії. Хронологічні задачі
|
§2,
конспект
|
|
4
|
Речові історичні джерела. Музеї.
|
§4
|
|
5
|
Практичне заняття №2.
Про що можна довідатися з
сімейного фотоальбому. Родинне дерево
|
§5
|
|
6
|
Писемні
джерела. Архіви
|
§6
|
|
7
|
Мова як джерело знань про минуле. Фольклор
|
§7
|
|
8
|
Урок
узагальнення і оцінювання з тем:
«Відлік
часу в історії. Джерела до вивчення історії»
|
§1,2,4-7,
конспект
|
|
Тема 3-4
ДЕ ВІДБУВАЄТЬСЯ ІСТОРІЯ. ДОСЛІДНИКИ ІСТОРІЇ
|
|||
9
|
Історична карта. Робота з
контурними картами
|
§3
|
|
10
|
Географічні назви в історичній науці
|
§8
|
|
11
|
Практичне заняття №3.
Які назви в
моєму рідному місті (селі) нагадують про минуле
|
§9
|
|
12
|
Люди в історії: історичні діячі,
групи людей і народи
|
§10
|
|
13
|
Події та явища в історії.
|
§11
|
|
14
|
Житло і побут давніх українців.
Геродот, В.Хвойка, Б.Мозолевський
|
§12
|
|
15
|
Київські князі. Запровадження
християнства. Нестор, М.Грушевський
|
§13
|
|
16
|
Урок
узагальнення і оцінювання з тем:
«Де
відбувається історія. Дослідники історії»
|
§3,8-13,
конспект
|
|
Тема 5
УСЕ МАЄ МИНУЛЕ
|
|||
17
|
Українське козацтво у битвах і
походах. Д.Яворницький, козацькі літописи
|
§14
|
|
18
|
Українське село і місто у ХVІІ-ХVІІІ
ст.
|
§15
|
|
19
|
Україна в ХІХ ст. Відкриття
Харківського університету
|
§16
|
|
20
|
Українська революція 1917–1920 рр.
|
§17
|
|
21
|
Україна в роки Другої світової війни
(1939–1945 рр.)
|
§18
|
|
22
|
Проголошення незалежності
України
|
§19
|
|
23
|
Практичне заняття №4.
Про що і про кого розповідає історія рідного краю.
|
§20
|
|
24
|
Урок
узагальнення і оцінювання з теми:
«Усе
має минуле»
|
§14-20,
конспект
|
|
Тема 6
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ В ПАМ’ЯТКАХ
|
|||
25
|
Храми та ікони
|
§21
|
|
26
|
Книги і
мініатюри
|
§22
|
|
27
|
Замки України
|
§23,
п.1-2
|
|
28
|
Палаци України
|
§23,
п.3
|
|
29
|
Вулиці та площі
|
§24
|
|
30
|
Парки і сади
|
§25
|
|
31
|
Практичне
заняття №5.
Які історичні пам’ятки мого
міста, рідного краю розповідають про минуле
|
§26
|
|
32
|
Практичне заняття №6.
Моя уявна подорож історичними місцями України
|
§27
|
|
33
|
Видатні українці у світі
|
конспект
|
|
34
|
Урок
узагальнення і оцінювання з теми:
«Історія
України в пам’ятках»
|
§21-27,
конспект
|
|
35
|
Узагальнення до курсу: «Роль громадян, історичної науки, музеїв та
архівів у збереженні минулого України»
|
§28
|
Немає коментарів:
Дописати коментар