неділя, 17 травня 2015 р.

Пам'ятаємо! Перемагаємо!


Невже це все? Не буде більше болю?

Не буде залпів і безглуздих слів…
Я йшов вперед… і впав на полі бою,
 Я вже помер, хоч жити так хотів...
Ми йшли у бій за покликом свободи,

 Ми не змогли рабами в світі жить... 

Ми йшли у люту спеку і в негоди, 

Ми ж мали рідну землю боронить!
Я вже помер, та ні... жалю не маю…
Є просто щем нездІйснених бажань,
Є сльози тих, кого я так кохаю…
І розпач їх, і стогін їх благань.
Я йду від вас... я йду тепер на небо,
Та залишусь навІки у серцях…
Не треба сліз… і болю більш не треба,
Лиш залишіть мій образ у думках.
Згадайте нас, брати мої по крові,

 А ми вас захищатимем з небес.
Ми одягли вінки свої тернові
Щоб дух свободи зрештою воскрес..



                                               
                                             
                                                        https://youtu.be/AldbFCUg6DI


А пам'ять - вічна, невмируща!





Пам'ятаємо!!!






Немає коментарів:

Дописати коментар